perjantai 9. kesäkuuta 2017

SE OLIS BLEHAT PÄÄHÄ & KESÄ FIILISTELYY

Rätti. Poikki. Väsynyt.

Sitä mä olen tällä hetkellä, ehkä enemmän kuin vähään aikaan ja syy siihen on tällä viikolla alkanut kesätyö ja uusi arki.


Kyllä mä tiesin, että ensimmäinen viikko tulee olemaan raskas uusine työtovereineen, työtapoineen, aikatauluineen, matkoineen ja pitkine päivineen, aijemmat vuodethan mä olen tehnyt niitä 4-9h tunnin päiviä erittäin vaihtelevasti. Ja nyt kun kello pirahtaa kukon laulun aikaan soimaan joka aamu ja kotiin päästessä ei ole muuta jaksanut tehdä kuin maata, voin kertoa että olo on vähän kettuuntunut tähän tän hetken tilanteeseen.

Viime viikolla jo muistuttelin itselleni, "ettei Linda sitten mitään stressiä, ensimmäisenä viikkona tulee varmasti väsyttämään, mutta kyllä se siitä sitten tasoittuu", yllätyinkin, että tää ensimmäinen viikko on kuitenkin tuntunut näin raskaalta. Uusien rutiinien hakeminen onkin ollut haastavaa.


Salilla käyntiä tai muuta treeniä en ole edes pahemmin jaksanut haaveilla, koska koko kroppa on vielä vähän sekaisin tästä uudesta rytmistä ja toivonkin, että ens viikolla olisinkin jo päässyt arkeen kiinni niin, että jaksaisin treenailla taas tavalliseen tapaan.

Muuten tulevasta kesästä fiilis on pitkästä aikaa aijempiin vuosiin verrattuna rennon, innostuneen, tasapainoisen ja odottavaisen tuntuinen. Aijon puuhastella niin paljon kaikkea kivaa kun vain sielu sitää ja olla odottamatta liikoja. Ja super kivoja suunnitelmia onkin siis luvassa! 


Onneksi nyt pääsee viikonlopun viettoon ja hengähtämään. Tänään olinkin ihme ja kumma sen verran tolpillani töiden jälkeen, että sain kuin sainkin koko asunnon putsattua vaatekaappia myöten! Nyt mä pistän töllön auki ja nautin vapaasta illasta. Ihanaa auringon täyteistä viikonloppua kaverit!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Itsekkin tykkään kovasti tästä kokonaisuudesta :´)

      Poista
  2. Mä niin tiedän tuon tunteen: mulla alko kuukausi sitten uus työ ja muistan kans olleeni vähän stressaantunut kun olin niin uupunut ja väsynyt ja loppu koko ajan. Oon kyllä vieläkin, mut jaksan yllättävän paljon töidenkin jälkeen vielä hääräillä siihen kuukauden takaiseen verrattuna. :D Tsemppiä, kyllä se siitä tasoittuu aivan varmasti! <3 ps. tykkään tästä asusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeiii siellä siis on toinen joka tietää miltä musta tuntuu!! :D Ei oo kieltämättä ollut helppoa tää uuteen työ muudiin asettuminen, tosin tänään olo on ensimmäistä kertaa ollut pirteä ja jaksoinkin yllättävän hyvin melkein 12h päivän! Katotaan vaan miltä huomenna sitten tuntuu.. heh XD Mutta hei, tsemmppiä myös sinnepäin ja ihanaa kesää! <3 :´) Ja asu on kyllä lemppari kun tuo takki, lasit ja kengät on niin <3<3

      Poista